ویژگی های یک جارو برقی خوب چیست

ویژگی های یک جاروبرقی خوب چیست

در این مقاله میخواهیم به شما بگوییم ، ویژگی های یک جاروبرقی خوب چیست تا زمان خرید جاروبرقی با در نظر گرفتن این موارد ، بهترین انتخاب را داشته باشید.وقتی برای خرید جاروبرقی به فروشگاه لوازم خانگی استوک قم می روید ، مدل های مختلف جاروبرقی را در آنجا خواهید دید که نمیدانید کدام یک از آنها برای شما بهترین است.

مردم به طور متوسط 2 یا سه بار در هفته از جارو برقی برای تمیز کردن خانه خود استفاده می کنند ، بنابراین همه افراد می خواهند یک جارو برقی داشته باشند که کیفیت و شایستگی لازم را برای جمع آوری زباله و گرد و غبارهای موجود را داشته باشد ، پس مهم است که زمان خرید جاروبرقی از فروشگاه لوازم خانگی قم دقت کافی داشته باشید و پارامترهایی مثل قدرت مکش ، وزن و ابعاد ، قیمت ، ضمانت نامه و تجهیزات جانبی را در نظر بگیرید.

جاروبرقی ها در اندازه ها و ابعاد گوناگون در بازار موجود هستند که زمان خرید باید مکانی که جاروبرقی قرار است در آنجا استفاده شود را در نظر بگیرید.یک جاروبرقی که برای یک خانه بزرگتر با تعداد زیادی فرش مناسب باشد ، لزوما برای برای یک آپارتمان کوچکتر ، مناسب نخواهد بود.

خرید جاروبرقی

انواع جاروبرقی

  • جاروبرقی ایستاده (عمودی) – این نوع جاروبرقی ها برای خانه های بزرگتر مناسب هستند.اگر از درد کمر رنج می برید ، جاروبرقی ایستاده برای شما مناسب تر خواهد بود.
  • جاروبرقی های سیلندر دار – همان جاروبرقی های سنتی هستند که بیشتر ما هم اکنون از آن استفاده می کنیم.این جاروبرقی ها دارای لوله های انعطاف پذیر هستند و هم بصورت کیسه دار و هم بدون کیسه در بازار موجود هستند.
  • جاروبرقی بی سیم – این جاروها همانطور که از نامشان مشخص است بدون سیم هستند و حاوی یک باتری قابل شارژ می باشند.این جاروها وزن سبک تری نسبت به دو نوع قبلی دارند.
  • جاروبرقی هوشمند – این نوع جاروبرقی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید آن را با استفاده از گوشی و یا رایانه لوحی خود کنترل کنید.

متناسب با نیازتان می توانید یکی از انواع جاروهای ذکر شده در بالا را انتخاب نمایید و از مزایای آن بهره مند شوید.

انواع جاروبرقی

جاروبرقی کسیه دار بهتر است یا جاروبرقی بدون کیسه

  • جاروبرقی بدون کیسه می تواند باعث صرفه جویی در هزینه شما شود ، زیرا لازم نیست کیسه های جایگزینی بخرید.اما مانند جاروبرقی های کیسه دار ، آنها فیلترهایی دارند که به تمیز کردن دوره ای و یا فیلترهای جایگزین نیاز دارند ، اما جاروبرقی کیسه دار نیاز به تعویض فیلتر کمتری نسبت به جارو بدون کیسه دارد.
  • اگر از آلرژی رنج می برید ، جاروبرقی کیسه دار ، برای شما بهتر است.چون با وجود کیسه ، تمام گرد وغبار و خاک درون کیسه جمع آوری می شود و بعد از آن ، کیسه پر شده با یک کیسه جدید تعویض می شود و شما هرگز با ذرات مضر گرد و غبار در تماس نیستید.
  • بعضی اوقات پیدا کردن کیسه مناسب یک جاروبرقی کیسه دار دشوار است.اگر به عنوان مثال یک جارو قدیمی دارید و سازنده آن ، از ساخت آن مدل دست بکشد و تولید کیسه های خود را متوقف کند ، ممکن است با مشکل مواجه شوید.

در این مقاله به برخی از ویژگی های یک جاروبرقی خوب و با کیفیت اشاره کردیم تا زمان خرید  با در نظر گرفتن این موارد بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید و از خرید خود راضی باشید.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *